Showing posts with label 2010花展. Show all posts
Showing posts with label 2010花展. Show all posts

Tuesday, May 4, 2010

2010 花展的花



今年終於去到花展, 但因為頭個星期患了感冒, 祗可以留在家休息, 到了最後一天, 點都要去, 因為承諾了自己, 前兩年因傷病都去吾到, 今年一定一定要去.
雖然係最後一天, 我吾想只影到殘花, 所以開盡我的攝影眼, 去留意有趣味的.